2011. szeptember 24., szombat

VALÓDI BŐR kabát(moletti is akár) női Xl-XXL C&A - Jelenlegi ára: 1 Ft

C@A-ban vásárolt VALÓDI  BŐR kabát-dzseki. Világos barna(őzbarna)
A legújabb-legtrendibb kivitelben! Tavaly ősszel vásároltam, és kifogytam. Mindössze 1-szer viseltem
A Bőr hibátlan, nem foltos, nem szakadt, nem karcos, nincs sehol sem kitörve, sem megtörve. Vajpuha, nem keményedett meg. Szekrényben géz-anyagú kabátvédőben tároltam. A bélése ép, szép, még csak nem is bolyhos. Cipzárai épek működnek. A képen én viselem(de mellben ki kellett tömnöm magam : -D hogy mutasson. ).
A prém valódi, és csak a szélén, és a nyakán található meg. A Viselése könnyű, nem ad nehézkes, begipszelt érzést.
Átmeneti és téli időszakra ajánlom. Kocsiban, és ülve is nagyszerű, kényelmes viselet!
A belsejében nem a gyártás éve a dátum, hanem a cégre illetve annak alapítására utal(minőségi viselet 2000-óta).
Kb 160-175 cm magas-80-95kg közt ajánlom(85-95D kosárméretű mellbőségig)
Mértem:
Szélesség mellben: 56cm
Hossza elől végig: 65
ujjhossz válltól: 62cm
Most amúgy is divat a bőrkabát, és a kínai meg az egyéb boltok művackai közelébe sem érnek!
Ha már divatkövető vagy légy igényes!!!!
Eredeti ára 28990Ft volt!!!!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-09-23 10:10
. VALÓDI BŐR kabát(moletti is akár) női Xl-XXL C&A - Jelenlegi ára: 1 Ft