2011. december 19., hétfő

Pierre cardin babakocsi! A postát állom - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Eladó egy szép állapotú pierre cardin babakocsi!
Őszintén leírva azért bocsájtom eladásra, mert körülbelül 1 hónapja egy emberkével csereberéztünk én elküldtem neki az én termékemet még akkor, ő meg nem könyörögtem neki egy jó pár napig aztán, úgy döntöttem hogy veszek egy másikat mert ez soha nem fog meg érkezni nekem, így hát tegnap előtt küldte az emberünk a feladóvényt hogy feladta a babakocsit így hát tegnap meg is érkezett, tehát feleslegessé vált ez a kocsi és ezért bocsájtom eladásra!
Tulajdonságai:
Nagy kerekek elől hátul, elől bogyós ami fixáltható hátul stoppolható kerekek, téliesíthető, de sportnak is lehet használni, tartozékok: lábzsák esővádő!
Annyi a hiba rajta hogy a tolokar állítolag eltört így házilag bilincsel vanmegcsinálva, de nagyon masszív egy ügyes apuka megis tudja heggeszteni, érthetően én már nem akarok vele foglalkozni!
Ha elviszed villám áron 8000ft-ért a postát állom



Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Az aukció vége: 2011-12-16 14:07
. Pierre cardin babakocsi! A postát állom - Jelenlegi ára: 8 000 Ft