2011. augusztus 19., péntek

Jura F50 újraindítása ->> TOP állapotban megmaradt garancia csak október 2012

Jura F50 újraindítása ->> TOP állapotban megmaradt garancia októberig 2012:
Én értékesítési szeretett Jura kávéfőzők!
Az egység vásárolta 2010 szeptemberében (nyilatkozat természetesen abban rejlik)
Kávé és kevesebb mint 800 hivatkozást a "sebességmérő" is.

Az én törvényt fogadtak által fenntartott nekem, mint egy tapasztalt tanácsadó a kis elektromos készülékek, természetesen, a legjobb tudása és hite szerint, és vártam.
A készülék megfelelően működik, és ma már látszik a fény jellemző kopás a top állapotban.

PS: Ez az új sorozat a klasszikus F50,
azaz, hogy az összes előnyét a "régi" F50, a legnagyobb példányszámban eladott automatákat a Jura, de egyik sem a hátránya.

A készülék felvette,
vagy küldje keresztül DHL de én nem.

Itt megint a leírás a hivatalos törvény-honlapja:

IMPRESSA F50 - a sikeres klasszikus JURA automata kávé jó volt, és egyre még jobb.

A négy programozható gombbal és előkészítése a továbbfejlesztett felhasználói útmutató segítségével a forgókapcsolót a módja annak, hogy tökéletes kávé eredmények könnyebb, mint valaha. Határozzuk meg, hogyan szereted a kávét, és élvezze ízelítőt előkészítése során a csésze sárga világítás.

Connector System ©
Rotary Switch
Zéró Energia Switch
Energiatakarékos üzemmód (ESM ©)
Intelligens Pre Brew (IPBAS ©)
Sárga fény

Programozható gombok
A személyes preferenciák kávé tárolható négy fő termék, majd találkozott egy gombnyomással.

Intuitív kezelés
Csodálatosan egyszerű program a navigáció lehetséges, köszönhetően a kifinomult és bonyolult felhasználói koncepció segítségével a Rotary Switch.

Eco-Intelligence
A szabadalmaztatott Zero-Energy kapcsoló lekapcsolja a gépet teljes egészében az elektromos hálózatba. Az IMPRESSA F50 nem fogyasztana energiát készenléti üzemmódban.
Ár: 600 EUR