2011. augusztus 21., vasárnap

nagyon szép, jól karbantartott konyha + asztal + 2 szék adományozott

nagyon szép, jól karbantartott konyha + asztal + 2 szék adományozott:
Sajnos azt kell eladni én gyönyörű konyhával, mert Wellmann foglalkozik
Nagyon örültem a konyhában, de nem illik a te új konyha. ésszerűen mintegy 4,20 x 3,30
A szín sötét szürke, és a munkalap már ne holzstrucktur szép képet látják, hogy az eszköz megfelelően működik-e, mert én magam is használtam, amint azok, mintha új lenne, még a konyha tiszta, de nem több garancia. 2 akasztós szekrények készülnek a tej üveg
E készülékek a márka Bauknecht, és Whirlpool
ők is nézd meg a konyhában, a kínálat a mikrohullámú vagy kisgépek és dekoratív e-natührlich nem létezik, de azt a kis ember valójában nem használható nyomot.

jól megőrzött üveg asztal és pohár tej kapcsolódó széklet (ek) kap külön költség nélkül ..

A konyha volna augusztus 31-ig is lehet bontani, és felemelte, mint segíteni őket erre.
Előleget nekem natühlich Liebermann is ya után''''''''
Ez egy privát aukció, nincs szavatosság illetve garancia megváltás

Kíváncsi vagyok, mikor vagyok az Önök rendelkezésére

szerelmes üdvözlet ESMA =)
Ár: 2000 Ft VB